Αρχική > Άποψη > Apple : O θάνατος τους η ζωή σου.
Fanboy

Apple : O θάνατος τους η ζωή σου.

Εδώ και χρόνια μαίνεται ένας ακήρυκτος πόλεμος μεταξύ οπαδών τις Apple και διάφορων άλλων ομάδων με κυριότερο “αντίπαλο” τους οπαδούς του Android. 

Άπειρες οι αντιπαραθέσεις που συνήθως δεν οδηγούν πουθενά αφού σπάνια οδηγούν σε κάποιο θετικό αποτέλεσμα. Βέβαια “θύματα” πέφτουν ακόμα και ενημερωτικά μέσα ευρείας απήχησης.

Η είδηση

Πριν μερικές μέρες κυκλοφόρησε σε ξένα ενημερωτικά sites μία είδηση σχετικά με τις πωλήσεις των κινητών στην Κινα. Πολύ σύντομα η είδηση βρήκε τον δρόμο της στην Ελλάδα μέσα από το techblog.gr και στη συνέχεια αναδημοσιεύτηκε σε πάρα πολλά άλλα μπλογκς.

Αυτό από μόνο του δεν είναι κακό, αντιθέτως, το πρόβλημα ξεκινά από την μυωπική οπτική της είδησης που μεταφέρεται.

Το δημοσίευμα εστιασμένο σε ένα άτυπο “πόλεμο” μεταξύ οπαδών της Apple και αυτών της Xiaomi “ζητωκραυγάζει” για το ότι η Apple κατάφερε να ξεπεράσει την Xiaomi σε τεμαχιακές πωλήσεις smartphones το 2016 στην αγορά της Κίνας !

Όντως οι πωλήσεις λοιπόν ήταν παραπάνω από αυτές της Xiaomi οπότε όλα καλά ;

Το άρθρο από το Techblog.gr

Η πραγματικότητα

Αυτό είναι ένα μικρό μέρος της πραγματικής είδησης. Η αλήθεια είναι ότι η Apple δεν ανέβασε ταχύτητα για να καταφέρει να ξεπεράσει κάποιον… Επίσης είναι πραγματικότητα ότι μέσα στον χρόνο της μέτρησης (2016) έχασε τεράστιο μερίδιο αγοράς αγγίζοντας τα 13.5 εκατομμύρια λιγότερες συσκευές !

Αυτή η πτώση μόνο αιτία για πανηγυρισμούς δεν είναι…

Η αλλαγή θέσης στην κατάταξη προήλθε απλά από την ακόμα χειρότερη απόδοση της Xiaomi, πράγμα που έχει αρκετές εξηγήσεις και της δημιουργεί ιδιαίτερο πρόβλημα στο μέλλον (είναι όμως μία άλλη συζήτηση που θα επανέλθουμε σε άλλο άρθρο).

Συμπέρασμα

Το σημαντικό point που βγαίνει αν δούμε ψυχρά τούς αριθμούς είναι οι εντυπωσιακές αυξήσεις ιδιαίτερα της Oppo που όχι “σχεδόν διπλασίασε” όπως αναφέρεται αλλά διπλασίασε και έκανε επιπλέον 7.6 εκατομμύρια συσκευές περισσότερες σε μία χρονιά (122,2% αύξηση) !

Ένα άλλο συμπέρασμα που μπορούμε να βγάλουμε είναι το πόσο ευμετάβλητα είναι τα πράγματα στην τεχνολογία όπου από χρονιά σε χρονιά το τοπίο αλλάζει δραματικά ενώ φαίνεται ότι τα λάθη δεν συγχωρούνται εύκολα !

Ένα άλλο συμπέρασμα που μπορεί να εξαχθεί είναι ότι οι στρατοί των “Fan’s” είναι ιδιαίτερα χρήσιμοι και αποτελεσματικοί. Ανεβάζοντας την δημοτικότητα και το traffic με τις ατέλειωτες συζητήσεις ή αντιπαραθέσεις και δημιουργώντας επιπρόσθετο δωρεάν marketing. Επίσης έχει αποδειχθεί ότι είναι ιδιαίτερα πιστοί και αγοράζουν συχνότερα βάζοντας το χέρι βαθιά στην τσέπη τους.
Πιθανόν λοιπόν κάποια sites να μην είναι και τόσο “θύματα” του πολέμου αλλά να το χρησιμοποιούν για ιδίον όφελος.

Σε τελική ανάλυση είναι ότι εμείς επιλέγουμε τις ειδήσεις που μάς αφορούν και έχουμε δύο επιλογές. Ο ένας είναι να μπούμε στο παιχνίδι ταυτιζόμενοι χωρίς την γενική εικόνα και να παίζουμε το παιχνίδι σε κλειστά “πλαίσια” κάποιων, συνήθως προς όφελος τους ή να επιλέγουμε βάση των δικών μας αναγκών με την δική μας κριτική.

Η δική μας κριτική είναι που μας βοηθά, αρκεί να το θέλουμε, επίσης είναι το κλειδί ώστε να μπορούμε να κάνουμε πραγματικά καλές επιλογές και όχι ότι μας σερβίρεται επί σκοπού !

Παρακάτω είναι ο πίνακας των στοιχείων.


 

Σας άρεσε η δημοσίευση μας ?
Γράψτε μας τις εντυπώσεις σας στα σχόλια και πείτε μας τις δικές σας εμπειρίες.
Στηρίξτε μας κάνοντας "Like" και "Follow" στη σελίδα μας στο Facebook και κοινοποιήστε (share) στους φίλους σας τα δημοσιεύματα που σας άρεσαν !



Πρόσφατα από την σελίδα μας στο facebook.

Σχόλια Facebook

Δείτε επίσης

gearbest 3rd anniversary lucky deals

Το GearBest έχει γενέθλια και γιορτάζει με super εκπτώσεις και εκπλήξεις !

Ένα από τα πιο γνωστά και μεγάλα κινέζικα υπερκαταστήματα κλείνει τα 3 χρόνια λειτουργίας. Το …

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο