Κινητά από Κίνα, αντιπροσωπείες και εγγυήσεις

Με αφορμή την πρόσφατη ανακοίνωση της Ελληνικής αντιπροσωπίας της CUBOT δημιουργούνται πολλές απορίες και ερωτηματικά. Το ερώτημα αν πρέπει να αγοράσεις από Ελλάδα με ένα καπέλο (απο ~30% έως ~100%) για να έχεις την εγγύηση προφανώς καταρρίπτεται. Από τα συμφραζόμενα της ανακοίνωσης  φαίνεται ότι καμιά επισκευή δεν γίνονταν στην Ελλάδα αλλά σε τρίτη χώρα και με αναμονή έως 4 μήνες.

Το σίγουρο είναι ότι σε περίπτωση βλάβης τα πράγματα είναι δύσκολα και χρονοβόρα. Αν συνυπολογίσουμε και ένα κόστος αποστολής αν δεν μπορεί ο καταναλωτής να έχει άμεση πρόσβαση στο συνήθως κεντρικόποιημενο service (συνήθως Αθήνα) τότε μπορεί να καταστήσει την εγγύηση ασύμφορη (εφόσον θεωρήσουμε ότι καλύπτετε). Βέβαια αν μιλάμε για επισκευή εκτός εγγύησης και κόστη ανταλλακτικών τα πράγματα ξεφεύγουν.

Σε κάθε περίπτωση φαίνεται ο τρόπος που λειτουργούν η πλειοψηφία των service όπου είναι standard πρακτική να μην έχουν ανταλλακτικά και να παραγγέλνουν κατόπιν επιβεβαίωσης της βλάβης ή ακόμα χειρότερα να αποστέλλουν απλά την συσκευή λειτουργώντας απλά σαν “μεσάζοντες”.

Αντίστοιχα οποιοσδήποτε έχει πρόβλημα αφού το έχει αγοράσει από την Κίνα* μπορεί να πράξει το ίδιο χωρίς την καθυστέρηση και το κόστος του “μεσάζοντος” υπολογίζοντας το “κέρδος” της άμεσης αγοράς από Κίνα με το ίδιο ακριβός “ρίσκο” μιας και τα προϊόντα είναι τα ίδια ποιοτικά.

*Βέβαια όταν μιλάμε για αγορά κινητού από Κίνα υπάρχουν πολλαπλοί παράγοντες, σε κάθε περίπτωση ανατρέξτε στους οδηγούς μας. Η γενική οδηγία είναι να κάνετε τις αγορές σας από ΜΕΓΑΛΑ ΚΙΝΕΖΟΜΑΓΑΖΑ όπως Gearbest, Banggood, Geekbuying, Dealextreme και όχι από μικρούς πωλητές του Aliexpress ή του Ebay (εννοείτε βέβαια ότι αν έχουν Ευρωπαϊκή αποθήκη ακόμα καλύτερα).

Υπάρχουν εξαιρέσεις ; Σαφώς υπάρχουν αλλά για να μπορέσει μια Ελληνική εταιρία να λειτουργήσει “σωστά” τα κόστη είναι υψηλά όποτε και τα αντίστοιχα “καπελά”. Δεν είναι μερικές μέρες όπου είδαμε σε newsletter το mi band 2 της Xiaomi 39,90€… όταν στο Gearbest κόστιζε 19,80€ !

Στη περίπτωση που επιλέγουμε Ελλάδα πρέπει

  • Να γνωρίζουμε αν είναι επίσημος αντιπρόσωπος ή παράεισαγωγέας.
  • Ποίος θα καλύψει την διετή Ευρωπαϊκή εγγύηση αν χρειαστεί.
  • Με ποιο τρόπο και σε ποιο μέρος.
  • Πόσο αξιόπιστο είναι το ίδιο το κατάστημα ώστε να πιέσει για την γρήγορη επισκευή.
  • Ποιοι είναι οι όροι εγγύησης (πχ τι γίνετε σε αλλαγή rom κτλ).

Σε κάθε περίπτωση η επιλογή είναι δική μας αφού έχουμε ζυγίσει τα θετικά και τα αρνητικά.

Διαβάστε την επίσημη ανακοίνωση από το cubot.gr

Αγαπητοί καταναλωτές,

Με την παρούσα ανακοίνωση, θα θέλαμε να ενημερώσουμε το αγοραστικό κοινό πως η εταιρεία μας και ο ιστότοπος www.cubot.gr παύει την συνεργασία με την κεντρική εταιρεία της Cubot, προστατεύοντας την αξιοπρέπεια της εταιρείας μας αλλά και τους πελάτες μας.

Η Cubot αποδείχθηκε αναξιόπιστη τόσο όσον αφορά στην ποιότητα κατασκευής των προϊόντων της, όσο και στο κομμάτι που αφορά την after sales εξυπηρέτηση των πελατών της. Η μη παροχή ανταλλακτικών για την εξυπηρέτηση των αναγκών του service, οι τραγικοί χρόνοι εξυπηρέτησης στο Κεντρικό Ευρωπαϊκό Service στην Πολωνία, με χρόνους αναμονής που φτάνουν έως και τέσσερις μήνες, καθώς και η παντελής αδιαφορία της Cubot για τις ανάγκες και την αντιμετώπιση των προβλημάτων των αγοραστών των συσκευών της, μας εξέθεσε επανειλημμένως στους πελάτες μας, οι οποίοι εμπιστεύθηκαν και αγόρασαν συσκευή της Cubot.

Επειδή, παρά τις συνεχείς προσπάθειές μας και εκκλήσεις η Cubot συνεχίζει να κρατά στάση αδιαφορίας τόσο για την Ελληνική αντιπροσωπεία όσο και για τους πελάτες της, δεν είμαστε σε θέση να συνεχίσουμε ως www.cubot.gr, αφού δεν επιθυμούμε να έχουμε συνεργασία με μια εταιρεία που δεν τηρεί τις δεσμεύσεις της και κυρίως δεν την ενδιαφέρουν οι ανάγκες και οι επιθυμίες των πελατών της. Δυστυχώς το service και οι after sales υπηρεσίες της Cubot το τελευταίο χρονικό διάστημα μπορούν να χαρακτηριστούν επιεικώς απαράδεκτες έως και ανύπαρκτες, και το χειρότερο είναι ότι δε γίνεται οποιαδήποτε προσπάθεια από τη μεριά της Cubot ώστε να βελτιωθεί η κατάσταση, δηλαδή δεν είναι διατεθειμένη να αλλάξει  την πολιτική της και τη νοοτροπία της.

Οφείλουμε να ζητήσουμε συγνώμη από τους καταναλωτές αλλά και τα συνεργαζόμενα καταστήματα – σημεία πώλησης συσκευών Cubot για την ταλαιπωρία και έχοντας υπόψη τα όσα αναφέρουμε παραπάνω, θα πρέπει να είστε προσεκτικοί όσον  αφορά στην αγορά συσκευών Cubot και να ελπίζετε ότι δε θα υποστείτε ταλαιπωρία παρόμοια με των καταναλωτών, τους οποίους η εταιρεία αγνόησε και δεν τους προσέφερε την υποστήριξη που αρμόζει.  Επειδή είμαστε μία εταιρεία που σεβόμαστε τους πελάτες μας, τερματίζουμε την οποιαδήποτε συνεργασία μας με την εταιρεία Cubot.

Συγκεκριμένα:

  1. Η CUBOT και το Ευρωπαϊκό Service στην Πολωνία.

Η cubot  πέρυσι αποφάσισε να δημιουργήσει Ευρωπαικό Service στην Πολωνία. Κάθε συσκευή που αγοράζεται από Ελλάδα και ΜΟΝΟ από επίσημο αντιπρόσωπο, σε περίπτωση που παρουσιάσει το παραμικρό πρόβλημα θα πρέπει να αποσταλεί στην Πολωνία. Υπεύθυνο για την τεχνική γνωμάτευση, δηλαδή  για το αν θα καλυφθεί από την εγγύηση ή όχι η συσκευή είναι το Service της Πολωνίας. Αν η συσκευή δεν έχει αγοραστεί από επίσημο αντιπρόσωπο τότε δεν έχετε κανένα δικαίωμα εγγύησης.

  1. Η CUBOT και οι χρόνοι αναμονής του Service.

Με την αποστολή των κινητών στην Πολωνία  για την επισκευή ή την γνωμάτευση της βλάβης, οι χρόνοι αναμονής είναι από 60-90 ημέρες!  Στο διάστημα αυτό δεν υπάρχει καμία δυνατότητα ούτε ο καταναλωτής αλλά ούτε και ο αντιπρόσωπος να γνωρίσει – μάθει το παραμικρό για την τύχη της συσκευής.

  1. Ανύπαρκτη τεχνική υποδομή, υπευθυνότητα και ανταλλακτικά

Στην πρόσφατη επίσκεψή μας στο Service της Πολωνίας διαπιστώσαμε τα εξής τραγικά, επιβεβαιώνοντας δυστυχώς τις υποψίες μας.

Α. Καμία ενημέρωση.

Δεν υπάρχει καμία ενημέρωση των συσκευών γιατί απλά κανείς δεν γνωρίζει Αγγλικά. Η τεχνική αναφορά που συνοδεύει την κάθε συσκευή φεύγοντας από Ελλάδα, δεν λαμβάνεται υπόψιν γιατί απλά κανείς δε γνωρίζει ούτε λέξη Αγγλικά παρά μόνο Κινέζικα. Έτσι οι συσκευές ανοίγονται και αν ο τεχνικός είναι τυχερός και η βλάβη εμφανής τότε ίσως και επισκευαστεί. Έτσι εξηγήθηκε το γεγονός ότι  στις 100 συσκευές που στέλναμε, περίπου οι 90 γύριζαν πίσω σε εμάς με την ίδια ακριβώς βλάβη.

 Β. Ανυπαρξία ανταλλακτικών.

Το Service δεν είχε στη διάθεσή του κανένα καινούργιο ανταλλακτικό με αποτέλεσμα ότι ανταλλακτικό ήταν διαθέσιμο ήταν από άλλες συσκευές που απλά τις ανακύκλωναν. Οι νέες σε κυκλοφορία συσκευές που είχαν την ατυχία να παρουσιάσουν πρόβλημα, παρουσίαζαν έξτρα αναμονή μέχρι να βρεθούν οι πρώτες χαλασμένες και να αρχίσει η ανακύκλωση. Καμία πρόληψη, κανένα ανταλλακτικό παρά μόνο διαλυμένες συσκευές.

 Γ. Μηδενική Τεχνική υποδομή.

Περιμένοντας να δούμε ένα Ευρωπαϊκό Service, αντικρίσαμε ένα μικρό δωμάτιο με αυτοκόλλητη ταμπέλα στην πόρτα από μια σελίδα μεγέθους Α4 η οποία με μαρκαδόρο έγραφε τη λέξη CUBOT. Εντός του χώρου,  με την ίδια έκπληξη συναντήσαμε τους 2 και μοναδικούς τεχνικούς με διαθέσιμα εργαλεία ένα κολλητήρι και ένα κατσαβίδι δίνοντάς μας την εντύπωση πως δε θα μπορούσαν να επισκευάσουν ούτε ποδήλατο.

* Για το 2017 και μέχρι σήμερα το Service στην Πολωνία είναι κλειστό. Ο λόγος σύμφωνα με τον υπεύθυνο της Cubot είναι απλός. Δεν μπορούν μέχρι και σήμερα να αποκτήσουν Βίζα με αποτέλεσμα το service να είναι κλειστό…..

Λυπούμαστε ειλικρινά αλλά θα πρέπει να προστατευτούμε σαν εταιρεία αλλά και να προστατέψουμε τους καταναλωτές μας μέχρι η Cubot να κατανοήσει ότι δεν κατασκευάζει πλαστικά παιχνίδια μιας χρήσης αλλά κινητά τηλέφωνα που απευθύνονται σε Ευρωπαίους καταναλωτές.

Ολοκληρώνοντας να τονίσουμε ότι οι εκκρεμότητες και οι περιπτώσεις των πελατών μας, των οποίων οι συσκευές βρίσκονται ήδη στο Service στην Πολωνία, θα εξυπηρετηθούν όλες κανονικά.

Δείτε την ανακοίνωση
Μετάβαση στο cubot.gr

Η τιμή στο Skroutz ξεκινάει από 36,83€ σε καταστήματα που δεν είναι σίγουρο αν συνεργάζονται από τον επίσημο εισαγωγέα της Xiaomi.

Τιμη στην κινα
xiaomi mi band 2 gearbest

Εγγυήσεις για ελαττωματικά εμπορεύματα.
Εγγυήσεις


Discovery V8 4.0 inch Android 4.4 3G Smartphone

Mini BM50 Bluetooth Headset Mobile Phone for Smartphones

Discovery V8 4.0 inch Android 4.4 3G Smartphone

Discovery V8 4.0 inch Android 4.4 3G Smartphone

GV18 Aplus Smart Watch

Mini Octopus Style Tripod Stand

NO.1 G3 1.3 inch Smartwatch Phone

TOCHIC XiaoMi Mi5 Tempered Glass Screen Protector

FINOW X5 3G Smartwatch Phone

King Wear GT88 Smartwatch Phone

UHANS U100 4.7 inch Android 5.1 4G Smartphone

King Wear GT88 Smartwatch Phone

ORDRO SW16 3G Smartwatch Phone

Qi Wireless Charger Transmitter Adapter

1m Magnetic USB Charging Cable


 

Σας άρεσε η δημοσίευση μας ?
Γράψτε μας τις εντυπώσεις σας στα σχόλια και πείτε μας τις δικές σας εμπειρίες.
Στηρίξτε μας κάνοντας share στους φίλους σας τα δημοσιεύματα που σας άρεσαν !

Μην ξεχνάτε να κανετε ασφαλείς αγορές με κάρτα Curve.



Δείτε επίσης

UseChatGPT.AI: Η Δωρεάν Επέκταση Chrome που Βελτιώνει την Επικοινωνία με την Τεχνητή Νοημοσύνη

Η επικοινωνία με την τεχνητή νοημοσύνη έχει γίνει πιο προσβάσιμη και ευκολότερη από ποτέ, χάρη …